Meivuur

mrt 11, 2020 by     No Comments    Posted under: kaartverkoop IJsfeest

IJsclub Noodpool is gevraagd door de gemeente en brandweer om het meivuur op het Groene Strand te organiseren. We hebben besloten om er als IJsclub Noordpool voor te zeggen dat de eilander traditie kan blijven bestaan.

We vragen daarom ook de medewerking van iedereen!

Op de volgende momenten zijn wij aanwezig om het hout in ontvangst te nemen:

Maandag 27 april t/m donderdag 30 april van 16.00-20.00 uur
Vrijdag 1 mei van 10.00 – 19.00 uur (ontstekingstijd)
Alleen op deze momenten is er ontheffing om naar de Meihoop toe te rijden.

Buiten deze tijden is er niemand aanwezig. We rekenen erop dat een ieder er aan mee werkt om het voortbestaan van deze traditie te kunnen behouden.

Alleen schoon hout nemen we in ontvangst, dus snoeiafval, pallets en ander ongeverfd en ongelijmd hout.

Heeft u wel hout, maar bent u niet in de gelegenheid om dit te brengen, dan kunt u contact opnemen met Jan de Beer, 06-11224488.

Got anything to say? Go ahead and leave a comment!

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>